Total Tiles Reviews

4.9 Rating 5,614 Reviews
98 %
of reviewers recommend Total Tiles
Read Total Tiles Reviews

About Total Tiles:

Tile & underfloor heating specialist offering boutique styled wall and floor tiles at amazing internet prices.

Visit Website

Phone:

1473 805959

Email:

customersupport@totaltiles.co.uk

Location:

1-3 Leslie Road, ,

Write Your review

Tell us how Total Tiles made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
I ordered 25 metres of our tile Calacatta Gold Matt Marble Effect Porcelain, My tile fitter has had a very difficult job with these tiles they have not been very inconsistent in their shape. Some on the corners some on overall width. Once you have started it is very hard to stop and replace any faulty one. I thought you should know. I don't think I will be using you again my other choice was tile mountain.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Ordered a sample. Was not in for delivery but a notice was clearly visible to leave in porch as was only away for a short time. Item left at a shop some 2 miles away for me to collect????? No option for a redelivery. Therefore poor score due to slap dash courier service
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hello Tracey, Thank you for the two-star review, we appreciate the honest feedback from our customers. We can arrange a call at your earliest convenience to discuss this in more detail, otherwise, you can contact us via the telephone on 01473 805959 or via our customer support email (customersupport@totaltiles.co.uk Please let us know how you would like to proceed.
Posted 3 months ago
I have to write this based on the level of poor service they have provided. 1. Paid for a delivery (allocated time and date) no communication by call or email until I made contact yet was informed this was not turning up. 2. Waiting for items to be delivered as specified on their website contact one hour before service. This didn’t happen and the driver left this on the public highway, road side with no person to take this in (again communication) 3. Items left roadside had my sensitive details which should be held, stored and destroyed in a manner under policy. 4. Customer service in general handlers like to tell you how it is rather than actually listening or assisting. Irony is that they didn’t want to communicate that items are delayed or being delivered. 5. Informed by handler that the company cannot leave this road side and delivery would have to be re-arranged. Took time off out of leave, no delivery. Allocated certain date and time over a week in advance to tile over the bank holiday so we can move in prior to wedding no chance. Should have taken my details out of the package and left this in the road and not accepted it. This wasn’t handed too me or signed for by me and lucky I got back and decided to check. Positives Even though I cannot check every single item as getting married and away for a duration from tomorrow they first seem ok. Apart from a split back of adhesive but didn’t lose much. Hopefully when I check the items one by one they will all be crack/damage free.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hello Tristan, Thank you for the two-star review. We appreciate the honest feedback from our customers. The points you have raised in this review are down to the service you received from the courier company who delivered your order. I can see our end that the goods were sent out on time efficiently and delivered kerbside as per our terms and conditions on our website. The customer service representatives did all they could to assist and find a solution that worked well for you. We liaised with the courier company directly on your behalf and provided you ETA's through voicemail as you were not directly contactable. We also provided you with all the information you asked for about the courier company after your goods were delivered, whilst refunding you the full delivery charge as a gesture of goodwill as the order was not delivered on time. Please let us know if you do have any damages to your order as we will replace/refund these on the next working day service completely free to you. If you wish to discuss this further then please call us via the telephone on 01473 805959 or via our email at customerservices@totaltiles.co.
Posted 3 months ago
Nice tiles but lacking the grey wash I was hoping for. Extremely disappointed . Delivered in good time and undamaged so happy with that but I may return them .
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hello Barry, Thank you for the two star review, we appreciate the honest feedback from our customers. We can arrange a call at your earliest convenience to discuss this in more detail, otherwise you can contact us via the telephone on 01473 805959 or via our customer support email (customersupport@totaltiles.co.uk Please let us know how you would like to proceed.
Posted 4 months ago
Nice company but tiles are uneven. :(
Helpful Report
Posted 7 months ago
Very disappointed, they are not grey as advertised and unfortunately tiler has put them up 😭
Helpful Report
Posted 8 months ago
Not the colour depicted on advertisement so disappointed. Too expensive to send back. 12 only ordered.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Good company but delivery cost are excessive to a homeowner
Helpful Report
Posted 10 months ago
Whilst I think that total tiles have competitive prices, and have a great range of tiles and accessories, there turn around from placing the order to delivery is superb, but what lets them down in my opinion is the dispatch / packing department, my last order of only 2 items of which one was incorrect, and when the replacement item was delivered that was damaged.
Helpful Report
Posted 1 year ago
I have no problem with the service from Total Tiles just the delivery - in fact, the ordering and promptness of getting my goods to the courier were excellent. Unfortunately, the courier let Total Tiles down quite badly. I was given an hour slot and as I was at home all day I wasn't particularly worried when the delivery time passed until I received a text telling me that they were sorry they missed and they would call again the next day. They could not have come to my property or read the instructions that I gave because I was working about 5 feet away from the door with a working doorbell. Consequently, I had to cancel my plans for the following day. I was not happy which is why I can only give 2 stars. Sorry
Helpful Report
Posted 1 year ago
The service is fine, but the tiles are terrible. I ordered Rectified White Gloss Wall Tile 300x600, but there are lots tiles chipped on corners. It is also difficult to return them in general if you order online. Think twice if you order tiles online.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Was really impressed with the quick free delivery of a sample tile
Helpful Report
Posted 1 year ago
Late delivery but was refunded granted tiles were delivered which I had no idea they had been until I read my email saying they had been delivered and signed for at 12.20 I read the email at 2.40 and did not sign a single thing
Helpful Report
Posted 1 year ago
The order process was relatively simple, however despite next day delivery being quoted, over 1 week later i have not received my tile samples and DPD notes that no package has been delivered to them.
Helpful Report
Posted 1 year ago
A good range of tiles at competitive prices. Prompt despatch of a sample tile I ordered. However, unsettling to find that the tile was full size, packed in an oversize box with a very excessive amount of bubble wrap used to protect it. A waste of non recyclabable resources. Your company would benefit from looking into and research the use of alternative low carbon, recyclabqble packaging and send out smaller samples. Your green credentials could with the right marketing be a major asset to your business and help drive sales
Helpful Report
Posted 2 years ago
I paid for a full sample of the tile we had chosen and was happy to pay £5 for the same. I could not order on line so phoned the office. An extremely nice man went on to say that these tiles were out of stock. Why was I issued with a sample I could not order?
Helpful Report
Posted 2 years ago
Quick delivery Will not purchase either sample- quality and image not realistic on screen.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Order has been held as item is not in stock so cant comment
Helpful Report
Posted 2 years ago
Tiles had same finish as some I'd already finished, nothing had changed on web site even displaying old pictures....tiles arrived as planned, couple of days later open the boxes and found that on the colour I purchased the size had changed 20mm longer and 30mm wider.....now need to make my life difficult and herringbone them rather than match the other 3 rooms, maybe worth adding a footnote that these tiles are actually a totally different size so it's clear.....shame really as the product looks great when fitted"alpes roble oak"
Helpful Report
Posted 3 years ago
Bought the Calacatta tiles and was expecting more veining than it has. It appears white in the photos but in reality more grey than white. A dull finish overall which...makes the bathroom look dull. Had I not waited so long for it to be tiled I would have returned them. Disappointed overall.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Total Tiles is rated 4.9 based on 5,614 reviews